Merhaba hanımlar oğlum 16 aylık oldu doğumdan birkaç ay sonra dikişlerim şişmeye basladı dokotora gttiğimde dikişlerimde keloid oluştuğunu söyledi bu durumu yasayan varmı tavsiyelerinizi istyorum bu durumu yaşayıpta ikinci hamileliğinde nasıl oldu tekrar aynı şeyi yasadımı