Fulyasin08 o kadar katılıyorum ki! Başlarda ben de hep saat kurup 2 saatte bi emzirmeye uyandırırdım bebeği. Özellikle gece uykusundan uyandırıp emzirmek öyle zor olurdu ki, bebek mayışık mayışık ememezdi bile! Sonra annemle kayınvalidem “ya neden uyandırıyosun? Bırak uyusun, acıkınca kendi uyanır zaten. Biz sizleri hep öyle büyüttük” dedi. Ya dedim bi de öyle yapiyim.. Benim çocuk kendi kendine 3 saatte falan uyanmaya başladı, bıraksan ennnn fazla 4 saat uyur. Şu an tam 42 günlük🐣 1. ay kontrolünde de 1,5 kilo aldığını söylemişti doktoru. Ha ama şunu da söyliyim; çok yakın arkadaşım diyetisyen ve bana “4 saatten fazla uyumasın, bebeklerin kan şekeri düşüyor ve daha fazla uyku yapıyor onlarda, sonra uyandırmakta zorlanırsın ve yenidoğanda sarılığı arttırabilir” dedi👍🏻