ZBadee Ben Her şeyini Aldım Ve Gayette Memnunum. Kaşığını kızım Çok Seviyor 2 Tane Almıştık. Birini Yeörk Yedirirken Eline Veriyorum Hem Dişini Kaşıyor Hemde Kaşık Tutmayı Öğreniyor. Kasesinide Aldım Mama Sandalyesine Yapışıyor Hiç Çıkmıyor.Kaşık Küçük Diyenler Olmuş Yeni Ek Gıdaya Geçen Bebek Zaten Dolu dolu Kaşık Yiyemiyor.Ben Kaşığı Tam Doldurmadan Veriyorum Dökülmüyorda.