Kızlar merhaba kızım 13 aylık uyurken Kolumu tutarak uyuyor ve uyuyunca yatağına koyuyorum en fazla bir saat uyuyor uyanıyor geceleri de bu şekilde koluma tutunca uyuyor nasıl bırakacagım ne yapacagım bilmiyorum uyku arkadaşı denedim ama olmuyor çok ağlıyor yol gösterebilecek olan var mı Allah rızası için 😌gerçekten yatağına alıştırmak istiyorum ama olmuyor bu Arada çalışan anneyim etkisi var mı bilmiyorum 🤷♀️