evlatkusum Nasıl yetilcez mama masraflarına bilmiyorum iyice arttı fiyatlar sütsüz annelere haksızlık bu resmen soygun almak Zorundayız ya nasıl olsa fiyatlar fırlıyo sürekli 😕😑
Meriwa evlatkusum sosyal hizmetlerden destek almayı düşünün işlem nasıldır kimedir bilmiyorum ama bi bakın canm
Hsrt54 evlatkusum sormayım bebelak olmuş 56 tl 49a aliyoduk. Ve şuan piyasada mama bulunmuyo dahada zam gelecekmis yılbaşindan sonra. Mama bulunmamasida marketlerin stok yaptigi zamli satacagi bilgisini aldim allah yardimcimiz olsun
bgmarik evlatkusum sadece mama olsa yine iyi.Az önce manava gittim armut 10 lira elma 7 lira bu bebeklere insanlar meyvede yediremeyecek yakında.Eşime diyorum biz şöyle böyle alabiliyoruz alamayanlar ne yedirecekler😔Allah yardımcımız olsun
Asya39 evlatkusum kızım 22 aylık normal yemek yemesine karşı aptamil mamada kullanıyoruz içtiği yere kadar içsin diyorum sütte içmiyor gerçi çokta önermiyor doktorlarlar sütü 5.aydan beri mama kullanıyoruz şuan 800 gr 139 159 lira arası aldığımız yere göre değişiyor kampanyalı olanları Almaya çalışıyorum bu sadece mama da degil hani bunun bezi d vitamini kıyması meyvesi kıyafeti hayat çok zor benim maaşım sadece çocuğa gidiyor Allah herkesin yardımcısı olsun
Gorkemkc Meriwa ben gitmiştim en azından mama ve bez yardımı için eskiden böyle bitşey olduğunu artık olmadığını söyledilee eşimde bende çalışmıyorduk 3 buçuk aylıkda bebeğimiz var maaş bağlanabilir belki diye başka bir yere yönlendirdiler beni gittim maaş anneye bağlanabiliyormuş ama babanın yani eşin cezaevinde olma durumunda malesef devletten alınabilecek hiçbir hak yok bir ara erzakda veriyorlardı onuda vermiyorlar vefa kalkmış elektrik kira yardımı diyorlar internette ama oda yok
1prensAnnesii Hsrt54 3 gün önce bende 56 tl ye aldım aynı günü akşamı bime girdim orda 49 tl şaşırdım ama sanırım bim artık bebelac satıyor
Hanimm 350 gr. Aptamil mama 70 lira. Ve 4 günde bitiyor. Asgari ücrete minik minik zam yapmayı düşünenler diğer ürünlerdeki zammı görmüyorlar. Kredi, evin ihtiyaçları, faturalar… Allah’a çok şükür bi şekilde idare ediyoruz. Ama ya edemeyenler?
Meriwa Gorkemkc evet para yardımı yapmıyor ama bebeğin mama ve bezi ile ilgili yardımcı oluyor bizde pandemiden dolayı işsiz kalmıştık bana öyle dediler ondan söyledim cnm
Esilyaa evlatkusum ben bütün mamaları denedim en sonunda bim den aldım. Etrafımdakiler şiddetle denememi söylüyordu. O mamadan sonra kakamız falan düzene girdi. Hatta eşim geçen hafta yanlışlıkla bebelac almış o rahatsız etti çocuğu zar zor içti. Sonrasında hemen gidip bimden aldım. Hem bebeğim seviyor hem de cebe de kârlı😂
Yagmursonrasitoprakkokusu Esilyaa gerçekten memnun musunuz? Ben de düşünüyorum da. Bebeğiniz kaç aylık
evlatkusum Esilyaa Ya o mama için olumsuz yorumlarda okudum burdan güvenilir olduğunu bilsem alırım msecbrı
Esdoel Esilyaa bende memnundum ondan 35 e alıyordum onu da 40 TL yspmislsrdiy daha zam geldii bilmiyorum mamayı birsktik haberim yok 🤔
evlatkusum Allah hepimizin yardımcısı olsun valla napcaz bilmiyorum asgari ücretle çalışıyo eşim ödemeleride var
Rzgr evlatkusum ben ogluma hic mama vermedim. Emzirdim allaha sukur. Ama markette mamalarin oldugu reyona illa gozum takiliyor. Allah yardimciniz olsun. Oglum dogdugunda ilk topuk kani aldirmak icin saflik ocagina gittigimizde ebe bana sakin hic birseye uzulme sutum kesilecek diye dusunme sadece cocugunu dusun yoksa mama parasina yetisemezsin demisti. Gercektende yetisemezdik. Allah herkese alma gucu versin.
Eddaliko Rzgr Ne iyi ebeler var bizimkiler gene her gidişimde mama ver mama ver diye baskı yapıyor yinede inatla vermemek için direniyorum.Cocuk almıs 750 gram az, 1 bucuk kilo bile alabilirdi diyor.Mamalarla basa cıkılacak gibi değil hipp alıyoruz biz bide 90 liraydı en son eşim aldığında cok zorda kalırsam veriyorum mecbur
Hsrt54 1prensAnnesii aa bimin sattığını bilmiyodum esim gezmedik market birakmadi en sonunda gitti e bebekten aldi hic bir yerde yok ya
Hatice2626 Valla bende 1 yasından sonra kestim mamayı. Gücümğz yetmiyordu artık mama almaya. Saolsun kayınvalidemgil köyden getiriyolar pişirip veriyorum cicbebeyle karıştırıp
Rzgr Eddaliko oglum 37 haftalik dogdu. Ilk ay 600 gr aldi. Doktor kontrolune goturduk. Doktor biraz bekleyelim hemen mamaya sarilmayalim dedi. Sonra ebemiz aradi. Kontrole gittiniz mi diye. Anlattim bende. Saglik ocagina gel birde burada bakalim dedi. Yine ayni cikti kilosu. Oda dediki saat basi emzir gerekirse uyuma takipte kalalim. Boyle boyle derken. Sutum artti oglum kilo almaya basladi. Tam 4 ay saat basi emzirdim. Bugun 22 aylik oldu hala emziriyorum. Allah razi olsun cok iyi insanlara denk geldim. Bol bol emzirip bol su tuketin. Ve asla doymuyor mu diye dusunmeyin. Siz ne kadar pozitif olursaniz bebeginizede sutunuz yarar. Bebek sadece anneden sutu almiyor. Hissettiklerini de alip ruhunu doyuruyor.
1prensAnnesii Hsrt54 bende bilmiyordum 2 3 gün önce gördüm orda fiyatı 49 tl ben 56 ya almıştım açıkçası kendimi keriz gibi hissettim 😁