Bebegım 8 aylık ve alerjısı vardı o yüzden ek gıdaya cok yavas gectık herseyı bayılarak yemıyordu ama ağzını acıyordu yumurta sarısı yogurt yıyebılıyor bunlara tepkı gostermemişti muzlu avakodoyu sevıyordu sebzelerden cok hoşlanmıyordu ama bir haftadır ne olduysa agzını kitlıyor kesınlıkle almıyor bı kac kez zorladım ondan mı oldu yoksa ilk dişi hala cıkmadı ve cok mızmız ondan mı yapıyor anlayamadım o kadar üzülüyorum ki hiç yemeyecek diye doktorumuza sordum sık sık teklıf edın ama zorlamayın dedı 😞