Kaşık maması alıp biberona da yapabileyim istiyorum bebeğim 7 aylık en azından günde 1 yada 2 kez de böyle vermek istiyorum .hangi mamayı önerirsiniz birde biberonu ucu normal devam sütü için uygun ama böyle kaşık mamayı yapınca daha geniş bi ucu mu olmali