Zeynepmirac Bebeğim 5 ay 17 günlük uzun süre kakaya çıkmıyor aç kaldığını düşünüyorum hatta eminim 6 ayı doldurmadı ek gıda veremiyorum mama kesinlikle almıyor ne yapabilirim 5 aylıkken ne yedire bilirim lütfen yardımcı olurmusunuz
Woody Zeynepmirac 5 aylıkken doktor tavsiyesi ile ej gıdaya geçmiştik. Diş zamanı iştahsızlık oluyormuş. Geçici bir süre sonra normale döner
Esraarass Zeynepmirac ek gıdaya başlıyabilirsniz. Artık kimi doktor 4 aylıkken başlatıyor. Birde doyduğunu kakadan değil çişli bezden anlrsınız şu an sadece süt alıyorsa. Çişli bez sayısı önemli. Kakasını yapmıyorsa kabız olabilir zeytin yağı içirin. Emen bebekler 10 güne kadar kaka yapmayabiliyormuş. Eğer karnı sert gergin değilse bekleyin yapar
Zeynepmirac Woody yok iştahı yerinde çok şükür meme reddi yaşamadık hiç sadece sürekli ensede sütüm yermiyor bundan eminim mama asla almıyor bildiğin tükürüyor ek gıda için erken olmasından korkuyorum ve ilk beler el başlamalıyım onu doyurmak için bilmiyorum
Zeynepmirac Esraarass valla araştırdığım kadarıyla doyan bir bebek günde en az 4 defa kaka yapmalıymış ve haftalık en az 150 gr almalıymış benim oğlanda ikisinde yok son bir kaç gündür emzirdikten sonra biraz yoğurt yediriyorum ve iki akşamdır azda olsa kaka yapıyor ondan enin oldum aç kaldığına
Nidaabaserr Zeynepmirac nerden bu kanıya vardınız ? Kaka yapmadığı aç olduğu anlamına gelmez ki ? Anne sütü alan bebekler 10 gün kaka yapmayabilir. Siz çişli bez takibi yapacaksınız. Ayrıca kilosu kaç ?
Zeynepmirac Nidaabaserr çişten yana sıkıntı yok ¾ saatte bir alıyorum altını ve bezini dolduruyor 5 aylık aşısı olduğunda 7 500 gr dı ondan iki ay önce gittiğimiz de 6400 gr dı iki ayda 1 kilo kadar almış haftalık 150 gr almadı gerekiyormuş
Hsrt54 Zeynepmirac yavas yavaz yoğurtla baslayin isterseniz bagirsaklarina iyi gelir hem. Bende beklemedim 6 ayı az az yogurt verdim zaten pekte bisey kalmamis 6 ayina 😊
Woody Zeynepmirac ek gıda ile doymasına en az 2 ay var zaten. Farklı mama denediniz mi veya eds yöntemi
Esraarass Zeynepmirac siz yanlış araştırdınız herhalde. Hiç bi yerde öyle bişey okumadım duymadım da. Yetişkinler bile sürekli yemek yemesine rağmen 4 defa çıkmıyordur herhalde tuvalete 😬 kaka nın bebeğin aç kalmasıyla alakası yok 😊 benim oğlum günde 1 kez yapıyor son aylarda. Ondan önce de üç dört günde bir yapardı ama kilosu hep çok iyiydi hep kilo aldı
BuseBuglemKerem Zeynepmirac yanlış araştırmışsınız öyle birşey yok bizzat özel doktorumuz söyledi çiş sayısı iyiyse sorun yok kakasını günde 1 veya 2-3 günde bir de yapabilir diye. Benim kızımda günde 1 defa yapıyor ama kilosu gayet iyi ayrıca doymayan bebek sürekli ağlar. Bir daha araştırın yada doktorunuza danışın bence
busra_54 Zeynepmirac zaten 4. Ay itibariyle kilo alimi azaliyor 400 500 gr almasi iyiymiş sizinki aylik 500 gr almiş gayet iyi bence 😊
busra_54 Zeynepmirac bu arada 5 aylikken aşi oluyormuydu 2 gun sknra tam 5 aylik olucaz ama aşiya cagirmadilar bizi 6. Ayda cagirdilar
Nidaabaserr Zeynepmirac bebeğiniz gayet doyuyor bence. Doymayan çocuk o kadar çişli bez yapmaz. Her çocuğun gelişimi Farklı. Ki zaten 4.aydan sonra kilo alımı düşüyor
Nnazli-41 Zeynepmirac canım bende 5 buçuk ayda başlıycam doktorumuz söyledi sebzeden başlıycam meyve 3 gün kuralıyla başla bende senin gibi düşünüyorum 2 hafta sonra hayırlısıyla başlıycaz
Zeynepmirac Woody esd yöntemini bilmiyorum yeni doğanken hipp kullanıyordum ilk bi hafta aldı emzirmeye başlayınca tamamen bıraktık şimdi tekrar aldım verdim kesinlikle almadı
Zeynepmirac Esraarass internetten baktım ama doğrudur sizin dediğiniz bende çok şaşırmıştım 4 defa kakaya