Esraarass Necla61 ben bir süre kullandım memnundum fakat içeriğinde şeker var diye hatırlıyorum o sebepten bestiron kullanmaya başladım
Prenses-annesi1 Necla61 biz kullanıyoruz içmemezlik yapmadı hiç şimdiye kadar doktor tavsiyesiyle ona başlamıştık