Bebeğim 22 günlük anne sütü ve mama alıyor kakasını yaparken gaz çıkarır rahatlardi..Gazi bagirsaklarinda…şimdi kakasını kendi yapamiyor alttan gazda çıkaramıyor ve çok ağlıyor gün boyu..3 defa fitil denedik öyle yapıp rahatladı binada alışsın istemiyorum ne yapabilirim bu çocuğa kakasını yaptirmak için kabız değil bebek kakası sıvı kıvamlı ama çıkaramıyor ikiniyor ama yok😔