Gokcedurusmomm Kızım 7 buçuk aylık ve mama sandalyesinde oturduğunda bacaklarında morarma ve kızarma oluyor kan dolaşımı gitmiyor galiba sizce normal mi hala kan dolaşımı tamamlanmadı mı yoksa olağan bi durum mu yaşayan var mı normal oturduğunda falan olmuyor
Esraarass Gokcedurusmomm hayır olağan değil tabi ki. Mama sandalyesinde oluyorsa sadece bu durum sandalye ile alkalı demek ki bacaklarını sıkıştırıyor ama başka zamanlar da da oluyorsa bir sorun olabilir doktora götürmenizde gerekir