Emirin_Annesi10 Kızlar 2 aylıkken bcg aşısı olduk o gün kolu mercimek kadar kırmızıydı sonraki günler geçti. Şuan ne bir iz ne bi kızarıklık var tutmamıs olabilirmi? 2.5 aylığız bu arada İnşallah tutmuştur çünkü tutmadıysa tekrar yapılması gerekiyormus😔😔
Hsrt54 Emirin_Annesi10 bizimde ilk zamanlar kayboldu cikti ara ara. Şuan 7 ayligiz hâlâ bi kayboluyo bi cikiyo bazen sakat gibi oluyo isterseniz hemsireye bi sorun yada cikar belki cunki ara ara cikti kayboldu bizdede
Mirosum Emirin_Annesi10 tutup tutmadığınım testi yapılıyor diye biliyorum bir konuşun doktorla izi olması gerekiyor çünkü
melasya Emirin_Annesi10 4. ay gibi orada kizariklik ve minik sivilce gorunumlu olusum olucak o zmn anlayabilirsiniz tutup tutmadigini
edaozdxxr Alakası bile yokmus tutup tutmamanin iz ile. Benim iki çocuğumda da iz yok. Doktor vücut o mikrobu aldı aşı ile iz olacak diye kaide yok dedi.