Merhaba. Unutmuştu ama tekrar başladık. Tekrar çığlık çığlığa 🙄 eli ile işaret eder ama onun dışında kendimce sesler çıkarıp çığlık atar. Çok çığlık atar 😳 az önce post okudum, nerdeyse hepsi konuşuyor 🧿🧿 maşallah 🧿 bizde yok ama çığlık atan da mı yok 🙈 bı yerde yorum yazmıştım üzülmeyin ne kadar çığlık atabilir diye elbet geçecek demiştim 🙈 şuan kendim ile celisiyorum.. Bazen gerçekten kaldıramıyorum çığlık sesini basım ağrıyor 😐😔 değerli annisler yorumlarınız önemli teşekkür ederim şimdiden 🍀