Oreolumagnolia Kizlar bebegim iki aylikken verem asisi oldu o zaman bi sknyi olmamisti ama suan 5 bucuk aylik ve az once banyo yaptirrmak icin ustunu cikardigimda kanadigini gordum asi yerinin bi sorun olurmu doktora goturmelimiyim
Deletedmom9 Oreolumagnolia 2. Ay aşısından sonra aşı yerinde kabuklanma iltihap gibi görülen yeşil akıntı olabilir bu hemen çıkmıyor zaten bir iki ayı buluyor çıkması. Daha öncesinde aşı yerinde kabuklanma oldu mu?
Mavi0688 Oreolumagnolia ayni durum bizde de oldu sivilce gibi siksam bisiler geliyor kabuklanmis. Bende burda bekliyim