Mervecakal_10 kolay olduğunu kim söyledi ki?😌 Herkesin annesi söyler kolay büyümüyorlar diye.. Benim 2 çocuğum var; biri 2 yaşında birisi de 54 günlük, ben de tek başıma bakıyorum. Evet, zor. Her hareketimde “iyi bi anne miyim?” diye sorguluyorum, hepimiz sorguluyoruz ve bu ölene kadar sürecek inan bana. Şimdi gaz sancısı, ağlaması var; büyüdükçe başka başka sorunları çıkıyor. Allah bize evlatlarla beraber sabrı öğretiyor. İnan bütün anneler tahammülsüzleniyor ama sevgi olmasa bakılır mı? Çok sevdiğimiz için sabrediyoruz😌 Geçer, sıkma canını.