Merhaba, biz de 6 ay kadar aptamil ar kullandık, 2 numarası yok ama 6.aydan sonra normal mamada 2 numaraya geçiyorsunuz,ben hatta doktorumuza ama çok kusar nasıl olacak diyordum,kusmadı😳 8.ayda da tamamen bitti kusmalar…2 numaraya geçmemizin sebebi de doktorumuza mamayı içmiyor diye sormuştum, büyüdüğü için tadını beğenmiyormuş, değiştirmek gerekiyor ayına göre.