Kızlar merhaba bebeğim 1 aylık, doğum kilomuz 3100.. ama sarılık geçirdik 1 gece küvözde kaldık 2800 e kadar düştü kilomuz. Sadece anne sütü veriyorum , dün sağlık ocağında kontrolümüz vardı 4135 olmuşuz sizin kilolarınız kaç? Anne sütü yeterli değil diye ödüm kopuyor daha doktor kontrolüne gidemedik