Kızlar bebeğim sürekli ilgi isteyen bir bebek yoksa huzursuzlanıp ağlıyor. Emzikle sakinleşir diye düşündük. 2.ayımız yeni bitti. İlk defa emzik kullanacak. Hangisini önerirsiniz? Çeşitleri var mı? Farkları neler? Yararları zararları? Bu konuda hiçbir fikrim yok yardımcı olur musunuz😕