Hanımlar merhaba, kızım 7,5 aylık aktif olarak emziriyorum. İlk aylarda emzirirken çok zorluk yaşamıştım meme hassasiyetleri, Mastit vs hepsi oldu. 3 aylık olduğundan bu yana bir sıkıntım yoktu ama dünden beri meme ucumda beyaz pıhtı çıktı ve bebeğim emzirirken inanılmaz canım acıyor. Acaba bu nedir? Konu ile ilgili bilgisi olan anneler bilgi verebilir mi ? Şimdiden teşekkürler 🙏