zeliihaaa ben 5 aylık olmak üzereyken kendi odasına aldım kızımı, tam 2 haftadır kendi beşiğinde benden ayrı uyuyor ama ben de onun odasındaki tek kişilik yatakta yatıyorum. Sırf bu sebeple kamera aldık biz de ama eşimin horlamasından uyuyamam diye geçemiyorum yatak odasına😂 bizim de oda kapıları yanyana, bugün yarın odasından ayrılacağım, çünkü yattığım yatak aşırı gıcırdıyor. Kaliteli uyku için yalnız ve sessiz uyumaları daha iyi bence, yani ben de ayrı yattığımızdan beri kızımda bunu gözlemledim. Kamera da aldıysanız, odanız da yakınsa her sesi duyarsınız zaten, bence ayırabilirsiniz. Sadece geceleri siz birkaç adım fazla atacaksınız o kadar😇