Bebelac nutricare kullanıyorum gaz için özel bir mama çok memnunuz 2ay 10 günlük kızım
3,5 - 4 saatte bir 180 veriyorum doktorumuz kilosuna göre normal dedi ki zaten daha azıyla doymuyor 😬
bebeğe göre değişen bir durum yani daha az yiyen de var😋 120 ile başlayın bence doymazsa ona göre doktor takibindede artırırsınız zaten