Meliszeynoo memnunum canım ben Osmaniyedeyim aylık kontrollerine götürüyorum kendisine daha önce Antep e götürmüştüm başka doktora hiç memnun kalmadım Murat beyi arastırarak buldum sagolsun beni baya aydınlattı numarasını da veriyor bir sorun bir sorunuz olursa müsait oldugı her an geri dönüş yapıyor. İnstagramdan takip edebilirsiniz ordan bulmuştum ben Murat Beyi