Kızlar dün yatağıma yatarken kızımın titrediğini fark ettim. O sırada uyku mahmuruydum yorganını kaldırıp tekrar baktım hatta emin olamadım ışığı açtım o zaman durmuştu fakat ben mi yanlış gördüm yoksa titreme miydi bilemiyorum sabahtan beri kafamı yemek üzereyim internette araştırdığım zamanda bir nöbet tarzı gibi bir şey olabileceği yazıyor. Başına gelen var mı korkuyorum 😞