Merhaba hanımlar, kızım 4 aylık kontrolünde doktor bingildagi biraz geniş ama baş çevresi normal endişe edilecek bir durum yok devit 3 u 5 damlaya çıkar dedi. Bı yakınım da wellcare önerdi 400 IU olandan var onu versem dozu az mı gelir ya da 600 IU fazla mı gelir bilemedim böyle bı durum yaşayan var mı siz nasıl veriyorsunuz d vitamini ? Nette farklı sonuçlar çıkıyor kaç damla kaç IU eder diye aradığımda.