kivircik_annesi26 Doğum günümüz yaklaşıyor ama malum covid19 var ailecek kendi aramızda bi konsept yapmak istiyorum fotoğraf çekip anı kalması için siz neler yaptınız acaba hepimize fikir olsun 🎂 🎈🎊🎁
Betulmetehanalp kivircik_annesi26 mart’dada oğlum 1 yasina giricek hayalimde buyuk birsey yapmak vardi ama maalesef evde ailecek kutlariz bende fikir arayisi icindeyim evde kutlayan anneler resim atsinda fikir olsun bizlerede 😊💐