5.5 aylık kızım. 5.ay da başladık tadıma. Şuanda sabahları
Yumurta sarısı
Labne peynir bir çay kaşığı
Pekmez bir çay kaşığı
Zeytinyağ bir çay kaşığı
Karıştırıp öyle veriyorum. Cici bebe vermiyorum sadece yok tuttuğu için, vitamin alsın istiyorum ben sadece o yüzden cici bebe kullanmıyorum.
Patates havuç ve kabağa alerjisi yok denedim fakat hiç sevmiyor tükürüyor. Onun dışında alternatif neler vermeliyim? Ve bunu ne sıklıkla yapmalıyım? Her gün kahvaltı vermeli miyim sizce? Yada her öğle yada akşam bişey yemeli mi şuanda?