Mom14 merhaba, aynı sorunu yaşıyorum ve delirmek üzereyim kaşıntıdan 😬1 haftadır ketoral şampuan kullanıyorum ama hala felaket kaşınıyor ve bence yaralar iyice arttı kaşımaktan çünkü acıyor artık kafam😬yarın cildiyeye gitmeyi düşünüyorum, siz gittiniz mi ne yaptınız merak ettim?