Kuzuannesiii Ek gıdadan sonra bezden taşmaya başladı. Her defasında banyoya sokuyorum o derece. Bezle mi alakalı acaba. Sizde yaşıyormusunuz bunu?
Merve123456 Kuzuannesiii biz de oyleyiz merak etmeyin. Bezden tasmiyor ama bez baska kaka da alamiyor😂
Mom079 Kuzuannesiii of bi kere çıtçıtlı badisini atmıştım o kadar kötü durumdaydı. Otururken kaka yaptıklarında taşıyor sanırım
Sedaahmet Kuzuannesiii valla bizimde öyle. 7 ay 3 gunluk. Bazen hergün bazen 2 günde bir kaka yapar. Her defasinda da sırtina çıkar. Geçen gün ensesine gelmesine 2 parmak felan kalmiştı 😂 bezle alakali degil .otururken yaptiklari icin ya da yatarken🤷♀️
Kuzuannesiii Mom079 2 günde 1 yapıyor. Her defasında banyoya sokmak zorunda kalıyorum ve her defasında zıbını elimle çitiliyorum. Bütün elbiseleri battı 🤣
Mom079 Kuzuannesiii evet ek gıdaya başladık başlayalı elimle çitiliyorum yerkende batırıyor. Önlük taktırmıyor kakası ek gıdası derken. Batırıyorlar kıyafetleri
Sedaahmet Kuzuannesiii aynen öyle valla. 😂 benim kollarda batiyor tabi. Birde ayaklariyla itiyor,ayaklarda batiyor. 😂