Kızım 2 yaşında hiç bir zaman aman aman emen (2 ay emdi) mama yiyen bi bebek olmadı kilosu hiç alta düşmedi ama zatıf bir bebekti ek gıdayada öyle mükemmel başlamadık benimde korkumla hatta hep ezerek verdim hala da öyle neyse o sorun değil artık yesinde diyorum. Son iki haftadır hiç birşey yemiyor ne kahvaltı ne çorba ne yemek sadece süt ve aç kalınca artık dayanamadığın için kavanoz meyve püresi sadece onu iştahla yiyo kendim yapsam içine koysam anlıyo hemen tilki. Doktor sal dedi ama annelik iç güdüsü salamıyorum. Yani tüm gün gerçekten aç yaşıyor iki haftadır. Bugün kararlıyım ne kadar ağlasada süt vermeyecem aç kalmasını sağlayacam. Takviye vitamin balık yağı falan veriyorum. Aç olduğu için haliyle gece de uyumuyo süt istiyor. Kısır döngüye girmiş durumdayım. Sizler nasıl başettiniz bu durumla birde salgın zamanı bağışıklığı düşecek .