Merhabalar, normalde regl dönemlerim çok ağrılı geçer ve hep ağrı kesici alırım sabahtan beri de regl olacak gibi hafif hafif karnım ağıyor da emzirme döneminde ağrı kesici içen var mı? Mecbur kalıp içersem kaç saatte sütümü sağıp sonra bebeğimi emzirmeliyim?