Veren var mı kızlar? Biz 9 aylık olucaz haftaya. Sağlık ocağındaki hemşiremiz 9. Ay asisindan önce verin alerjisi var mı yok mu bakalım dedi. Bugün vermeye başladım biraz. 3 gün kuralıyla deneyeceğim ama merak ettim alerjisi yoksa vermeye devam edebilir miyim ? Omletlere ya da köfteye falan koyabilir miyim ondan sonra tamamını?