Nur92 ☺️ Ben de ilk o emziği almıştım ve hemen tutmuştu. Geçen gün arkadaşımın bebeği de tutmuyor diye ona önerdim hatta. Şu an avent ultra soft kullanıyoruz. Nuk veriyorum bazen almıyor. Zaten kauçuk emzikler çok toz tutuyor yapış yapış oluyor değiştirirsiniz bence alışınca