Benim sabahlara kadar kesintisiz uyuyan herkesi kıskandıran kızım 4. Ay atagıyla kafayı kırdı diyebilirim. Şuan 9 aylık ve aylardır gece saat başı bazen daha da sık uyanıyor. Sallamadan ya da mama vermeden geri uyumuyor. Ben geceleri çok agresif ve sinirli oldum kendimi tanıyamıyorum artık. Gece olmasını istemiyorum artık. Kızım da belli istemsizce uyanıyor, geri uyumak istediği için ağlıyor ama kendi kendine uykuya dalamıyor. Bu durumu yaşayıp çözen annelerden yardım istiyorum. Lütfen 😞😞