Kızım 20 aylık. Şimdiye kadar uyku düzeni iyiydi. Bebekken memede uyuyor en fazla 3 kere uyanıyordu geceleri. Sonra desteksiz uyumayı öğrettim. Bir süre sonra da gece emzirmeyi kestim. 2 ay çok güzeldi geceleri 1 kere uyanıyordu ve su içip geri uyuyordu. Ama 3 hafta önce bir şey oldu. Bir gece çok ağladı asla uyumadı ve susmadı mecbur meme verdim. O günden beri uykusu tamamen bozuldu. Gece 3 den sonra kalkıyor asla emmeden uyumuyor ve sürekli uyanıyor. Gece de 8 defayı buluyor uyanmaları. Odası da ayrı sürekli git gel yapmaktan halim kalmadı. Onun için daha çok üzülüyorum uykusunu hiç alamıyor. Kimsede de sakinleşmiyor Memeden kesmeli miyim sizce ? Çok düşkün memeye. 2 yaşına kadar emzir yapma diyor büyükler ama artık sabrım kalmadı çok zorlanıyorum 😔