Adminler etiketi değişmeden bi bakın ya kızlar. 1 buçuk haftadr kasık ve bel ağrım var. Dün gcede bir damla bile denmeyecek kadar kahverengi akıntm geldi. Bi kez daha böyle olmuştu ondada mevsim geçişiydi ve üşütmüştüm. Şimdi mesela karnım ayaklarım ısınınca ağrı geçiyo. 4 aydır hapla korunuyorum ilk 2 ayda korunmalı olarak kullandım hapı. Yani olabilir mi sizce doğum yapalı 1 yıl oldu bu arada