Erva17 Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 4 aylık ve sütüm tazyikli fışkırıyor öyle geliyor bebeğim bogulcak gibi oluyo kavga ediyor nasıl geçer ne yapmam gerekiyor
Yildizim Erva17 Benim de bazen öyle oluyor parmağım ile önünü kapatır gibi makas şeklinde yapıyorum rahat emiyor
Seliz22 Erva17 aynı postu akşam açmıştım bizde de aynı sorun var iki üç kez tıkandı nefes alamadı bebeğim çok korkuyorum emzirirken hep diken üstündeyim işkence oldu emzirmek.makas yapmayı denedim ama gene aynı şey oldu 🤷🏽♀️
defnesmoms Erva17 kendiniz yatar pozisyonda emzirin biraz daha rahat emiyolar birde c şeklinde memeyi alttan ve üstten kavrayacak şekilde
Zeynepal Erva17 ön sütü muhakkak sağ yarım çay bardağı atıyordum hep o tazyik azalsın diye makas yap yavaşlasın akış hızı ve sakın makine kullanma elle sağım yap makine tazyiki arttırıyor