2 aylık oğlum var başından beri kabızlık sorunu vardı haftada bi kere yapardı şimdi ğö gün önce mamamızı değiştik günde üç dört kez kakaya çıkıyo doktorumu aradım ne güzel yapsın diyor ben alışık değilim benimde fazlama gidiyo ☺️ Acaba sizde kaka durumu nasıl