nedime-anne bende bebeğimde 2. Ayda süt alerjisinden şüphelenmiştim ve hemen bir gastroenteroloğa götürdüm , kendisi de hikayemizi anlatınca teşhis koydu.Alerji üzerine baya konuştuk ve bebeğim için en uygun olanın tamamen vegan beslenmek olduğuna karar verdim, çünkü deneme yanılma yöntemi benim için bebeğimi tekrar tekrar aynı sıkıntıya sokmaktı acı çekiyordu çünkü bağırsak ve kısmi cilt tepkiliydi alerjimiz. 9. Ayda tamamen iyileştik ve kademeli olarak herşeyi yemeye başladık beraber,merak etmeyin en geç 1 yaşında bebeklerin büyük bir kısmı alerjiyi atlatıyor😊