dilara92 ay istemsizce güldüm bu yoruma 😂😂 benim kızda öyleydi sabaha kadar homurdanır, ıkınır, kafasını çevirip dururdu her hareketinde her ses çıkarışında uyanırdım artık alıştım mı çok mu yoruluyorum neyse kafamı koyduğum gibi uyuyorum 😂 3 aylık toplasan 6 saat anca uyuyorumdur 😏