Yasmin47 5. Ayın başında benimde kızım mamayı reddetti zaten emzirmiyorumda öylece kalakaldık kaşık maması vere dedi doktor sabah akşamda normal mamasını içirmeye çalış ama kaşık maması hem kabız yaptı zeytinyağ koymama rağmen hemde 3 günde ondanda sıkıldı. Mama sakın değiştirme dedi ama ben dinlemeyip değiştirdim çünkü 3 hafta asla hiçbirşey içiremedim evde tartım var ve zayıfladı bende değiştirdim şimdi yine içmeye başladı çok şükür ama ben biliyorum ki belli bi süre sonra yine mamadan bıkacak çok zor ya anne olmak. Mamayı değiştirin biberon değiştirin ama yaptığınız değişimi 2-3 gün kesintisiz uygulayın bir kere verip aaa sevmedi deyip vazgeçmeyin