Bizimde oldu canım doktora fotoğrafını attım cerrahi bişi gerekir mi diye o da kremle açarız önemli değil ufak bi yapışklık demişti. Götürcez bakalım uygun zamanda. Ya başka bişi sorucam geri çektirdiğinizde pipinin etrafındaki deri kızarıyor mu sizde de?