Busrasenyuva biz de 8.5 aylığız ve gece beslenmesine devam ediyor, hala 2 saatte bir uyanıyor, emzirmeden uyutmayı denemek istedim bi kaç kere ama ondan sonra yaygarayı koparıyor ve sakinleştiremiyorum uzun bir süre o yüzden ne zaman isterse emzirmeye devam ediyorum, kendi büyüyğnce bir şekilde azalacak diye düşünüyorum, zaten kendim de alıştım bu düzene uykusuzluk çekmiyorum artık