Günaydın kızlar bebegmin 4 ay olmasına 3 gün kaldı yaklaşık 3 4 gündür gece uykusu oldugu halde uyku saatinde deli gibi ağlıyor beşiğine koydugumda kucağıma alıyorum meme alsın diye memeye gelincefe basıyor çığlığı sakinleştirip öyle emziriyorum sonra tekrar sakinleştirip öyle beşiğe koyuyorum ama 1 saat boğuşuyorux uyumakla sanah karşıda saat başı uyanıyor gündüz desen 20 25 dk ya düştü uykuları ve topu topu 20 dk uyuyacak yarım saat uğraştırıyor uyumak icin bi türlü dalamıyor ve hıçkırarak ağlıyor bide şey başladı iki gündür bağırıyor sürekli gülsemmi ağlasammı bilemedim memnuniyetsiz mızmız oyun olsa istemez ay bi değişik oldu ne yemek yaptırıyor ne temizlik 3 4 gündür hunilendim artık ya Ne bu atak mı ne zaman geçecek ellerini resmen ısırıyor ağzının komple içine sokuyor gazını cıkarmak icin omzuma aldıgmda omzuma damaklarını geçiriyor sizinkiler ne durumda umarm bu cabucak geçer 8 de gece uykusuna şıp diye geçdn oğlum gitti huysuz mıymıy uyuz bi bebek geldi resmen