Esilay Kızlar 25 gün önce sezeryan oldum yediklerime dikkat etsem de bir türlü kabızlık geçmedi ve makat çatlağı oluştu üstüne oturamıyorum resmen tuvalete gitmek istemiyorum gelince erteliyorum cam kesiği gibi var mı daha önce başına gelen bana yardım edebilecek birisi yardım edin ne olur çok kötüyüm
ayseeeey Esilay Kayısı suyu kayısı kurusu iç bol bol canım ishal yaoan şeyler ye. Doktor bana duphalac şurup vermişti doğumdan sonra
HappyArasMom Esilay Benim de öyle oldu erteledikçe daha kötü olmaya başladı , doktora gittim , üç krem ve fitil verdi , yeme içme listesi hazırladı şuan daha iyi , beklemeyin biran önce görünün
Agustosbocegi Esilay sakin erteleme her ertelende daha da kotulesir mutlaka acisada her gun cikmaya calis zeytinyagli pirasa ( icinde pirasadan baska birsey koyma) cogunluk yemegin bu olsun armut ye kuru kayisi suyu ic yaran coksa eger bir iki damlali baticon lu ilik suya oturma oturabilirsin ardindan sari kantoran yagi iyi geliyomus denemedim ama bir daha basima gelirse denicem ben artrocol diye bi krem kullanmistim ilk bi iki gun yarayi yakiyo hep ufleyerek suruyodum ama sonra cok iyi geliyo duphalac ise yaramasi icin bagirsaklarini bosalt ve duzenli kullan tuvaletin gelmezse bile git wc de otur duzene binsin 🤗 ins. hemen kurtulursun
Esilay ayseeeey o şuruptan var normalde kızımda kullanıyordum ama bende işe yaramadı zeytinyağ da içiyorum anestol krem aldım son çare ağrısını alsın diye
HappyArasMom Esma9442 genel cerrahi bölümü , günde iki defa oturma banyosu yap dedi doktor , beyaz un kullanma , bol yeşillik , zeytinyağlı ye , bol su iç . Çiğ soğan ve sarımsak , turşu , baharatlı şeyler yeme
Hbt Benimde sezeryan olalı 50 gün oldu bende aynıyım.zaten kronikti kabızlık daha beter oldum resmen çatlatan kan geliyor. Ben hergun düzenli armut mandalina yerim. Yedikleri ne dikkat ederim ama malesef düzelmiyor. Bol su da içiyorum. Nasıl geçecek bilmiyorum
HappyArasMom Hbt Doğumdan sonra hormonlardan dolayı kabızlık devam ediyor taki düzene girene kadar , o yüzden hemen geçmesini beklemek daha da kötü ediyor , ben erteledim siz ertelemeyin
HappyArasMom Esilay biliyorum ben ağrısından ağladım dayanamayıp hastaneye gittim ertesi gün , bekleme boşuna kendi kendine geçmiyor tekrarlıyor sürekli