pasaninannesi Philips Avent alamayacağım çok pahalı uzun süre kullanılmaz diye düşünüyorum. Ya İKEA’nın aparatını alacağım ya da sinbonunkini. Kullanan var mı fiyatı aşırı uygun merak ettim
Deletedmom006 pasaninannesi bende alacam onu. Avente kadar para vermem asla. Yaptigi seyi buda yapiyor 70 lira. Blendir desen iki dakkalik is. Gerek yok fuzuli seylere😏😏
NAZENDEM pasaninannesi ben homend aldim blendiri bozuldu gönderdim. k3sinlike almayın gerek yok keske bende sinbonunkini alsaydim
Selinozgeenn pasaninannesi ben kullanıyorum sinbo buhar tenceresini en iyi aldığım şey diyebilirim hem çok hızlı haşlıyor hem de yerden tasarruf kendimize bile yapıyorum iyi ki almışım 😌😌💕
pasaninannesi Deletedmom006 ne zaman alacaksın canım bende çok kararsız kaldım sadece aparat mı alsam diyorum 30₺ aparatlar bu 70₺
Gecesmom Ben spor yaptığım dönemler almıştım buhar makinası. Çok araştırmıştım sinbo mu bluehouse mu diye. Sinbodan çok şikayet görmüştüm damlatma sorunu falan oluyormuş bu sebeple iyi pişmiyormuş diye bluehouse almıştım. Oğlumada onu kullanıyorum. Rondomda vardı zaten. Ama valla ne yalan söyliyim keşke bunlar olmasaydı avent alsaydım diyorum 😂 makinayı ayrı temizle rondoyu ayrı temizle onu ona aktar falan yoruyo.. sen bi araştır istersen yine belki sinbonun son çıkanları öyle değildir. Yada direk aparat al
pasaninannesi Gecesmom evet aslında avent çok kullanışlı ama aşırı pahalı ya :( bi kaç defa kendim buharda pişirdim aöa çok zorlu gerçekten yıka yıka yıka bitmiyor :( en azından sinbo ucuz belki işe yarar dedim ama
pasaninannesi Selinozgeenn ayy gerçekten mi duyduğuma çok sevindim hemen alayım zaten tek çeşit var dimi ? Aramalarda bir tane çıkıyor ama
habibe_omerasaf pasaninannesi ben kullanıyorum fiyat olarak oldukça uygun. Oğlum 8 buçuk aylık yavas yavas bıraktım diyebilirim hatta yani çok az kullanılıyor avente bence o kadar para vermeye gerek yok. Ben sinbodan cok memnun kaldım🌸 tavsiye ederim
pasaninannesi habibe_omerasaf ay çok sevindim güzel yorumlar duyunca internette kötü yorumlar vardı ama kullanım amacına bağlı tabi alacağım kesin çok teşekkür ederim 🙏 tek çeşit dimi bu ürün ? Yanlış bir şey almayayım 🙊
Selinozgeenn pasaninannesi evet gerçekten aldığınız en iyi ürün olur ben acil biri gelecekse bile hemen atıyorum patatesi içine 10 dk hopp bi püre yapıyorum kendimize bile en az oğluma kullandığım kadar kullanmışımdır 🙈
pasaninannesi Selinozgeenn AA çok çabuk pişiriyor o zaman çok sevindim gerçekten avente o kadar para vermeyeceğim bu çok iyi olacak 67 buçuğa buldum netten ücretsiz kargo hemen alıyorum 😍