Agg0207 Alinda1 15 aylikken birakmisti kizim gece beslenmesini gece sadece su iciyor kizim . Sizinde biraktirmanizi tavsiye ederim gece beslenmesi bebeklerde tehlikeli aslinda hele 2 yasina gelmis artik
Mommysharkdoodoodoodoo Alinda1 uykudan 1 saat önce mama içiyor oğlum onu da son 3 kutu kaldı 21 aylıkken bırakmaya karar verdim. Alternatif ne olur bilemiyorum ama gece uyanmıyor bunu kast ediyorsanız. Gece acıktığı için su içmek için nadir kalkar.
Neyli22 Alinda1 biz gece beslenmesini 9-10 aylıklen kestik o yaşlarda açlık değil sadece alışkanlık oluyor biberona kademeli azaltma yöntemiyle sonlandırmanızı öneririm gece sütünü
Senanur55 Benim oğlum 2 yaşında gece uyurken biberona 3 tane bebek buskıvisi ve süt koyuyorum gece de ağlarsa bir kere içiyor bazen içmiyor baya bi tok tutuyor onu o
Alinda1 Senanur55 benim kızım hep uyanıypdh gece yatmadan 200 cc mama yapıyorum simdi yatmadan muhallebi yapıp arkasına mama yapıyom uyurken uyanmıyor
Mommysharkdoodoodoodoo Alinda1 gün içinde yeterli beslediğinizi düşünüyorsanız gece beslenmesini kaldırmanızda fayda var ileride reflüye mide rahatsızlıklarına sebep oluyor ağız kokusu da yapıyor