Civcivannesii evet kendi kendine uyuyor hiç sallamadım doğduğundan beri , kundakta yapmadım özgür bir şekilde uyuyor müzik açıyorum yanına çıkıyorum odadan eğer o uyumamışsa gidiyorum ellerini tutuyorum burnunu okşuyorum gidiyor eğer ellerini tutarsanız daha çabuk dalıyo uykuya 🙏🏻🥰