Kızlar bununla nasıl başa çıktınız..bebeğim zaten kolik gazı bile tam anlamıyla bitmedi şimdi bir de bu çıktı. Ne yapacağım bilmiyorum. Zaten iki hafta öncesine kadar hep sabah 5 te uyanirdi..iki haftadır 8 de uyanıyor. Pat bu sabah yine 6da. Gündüz uykuları zaten az. Hamak salıncakta uyuyor. Ne yapicam bilmiyorum bu dönemi nasil sorunsuz atlatiriim 6 dan beri uykuya döndürmeye çalışıyorum yok uyumuyor