mrv177 merhaba kızlar, Emzirme döneminde doğum kontrol hapı kullanan var mi aranizda ? hangi markayi kullaniyorsunuz ?
Mysunshines17 mrv177 Cerazette ama diğer haplara göre tek hormon işleyişi var bu yüzden saatinde almanız gerekir her gün aksatmadan
Ebrutoprk mrv177 kullanma kesinlikle kıllanma kilo artış aşırı yaptı arkadaşımda bende almadım o yüzden bir de onun saatini falan bir kaçırırsan korumuyor yanı. En güzeli sprel sonra yine de korunmak eşin tarafından
Alinailinannesi mrv177 ben ilk dopumumdan snra 40ım cıktığımda doktoruma danışarak cerazetteye başladım. 2,5yıl onunla korundum, herhangi bir yan etki yaşamadım saatinde almaya dikkat ettim. 2.cocuk için bıraktım bi ay sınra hamile kaldım.
mrv177 Kadın doğum doktoruna Mysunshines17 ikiKudurukAnnesi kadın doğum doktoruna sorduğum zaman 6.aydan sonra kullanmaya başla dedi 🤔 Peki bu cezerattayi ilk adet ten sonra mi kullanıyoruz yoksa başlamadan mi?
Mysunshines17 mrv177 Direkt kullandim ben zaten adet olmadim hala bebeklerim 6 ayı geçti bu arada ben 3 aydır kullanıyorum sadece ilk kutuda bir kanama oldu sonrasında o da olmadı adeti beklemenize gerek yok ara vermeden direkt kullanabilirsiniz ilk bir hafta ek bir korunma yöntemi de seçmeniz gerekir