merhaba ben aslında 35+2 gunluk hamileyim ama suan kilom 110 oldu 84 kg ile gebe kaldim 26 kilo aldim daha önümde bir ay daha var dogumda biraz kilom gitse bile 100 kilo kalicam kendimi cok kotu hissediyorum catlaklarimda migdeme kadar kocaman yarıklar halinde kilomu tartamiyorum esime karsida kendimi hic iyi hissetmiyorum kendimide aynada hic begenmiyorum dogumdan hemen sonra kizimi saglikli beslemek ama kendiminde en hizli sekilde hazir emziriyoken kilo vermek istiyorum tavsiyelerinize ihtiyacim var yardim edin en erken diyete ne zaman baslayabilirim emzirirken bebegimi saglam kaliteli beslenirken ben nasil fazla kilo veririm bilgisi deneyimi olanlar varmi ❣️